Dienstag, Juli 31, 2007

Bloggers support the jailed iranian student activists

همبستگی بزرگ وبلاگ نویسان با دانشجویان در بند

Bloggers support

the jailed iranian student activists

http://14mordad.blogfa.com/

August 5th 2007 is the 101-st anniversary of the Iranian constitutional revolution. BUT Iranian people still struggle for democracy and student activists are still sent to jails

Several student activists spend this year’s anniversary in jails. They include Mohammad Hashemi, Ali Nikoonesbati, Ali Vefghi, Bahareh Hedayat, Mehdi Arabshahi, Hanif Yazdani, Abodllah Momeni, Bahram Fayyazi, Habib Hajiheydari, Morteza Eslahchi, Mojtaba Bayat,, Masood Habibi, Saeed Hossein-nia, Arash Khandel, Ashkan Ghiasvand, Mohammad-Hossein Mehrzad, Ahmad Ghassaban, Majid Tavakoli, Ehsan Mansouri, and Amir Yaghoub-ali
In support and memory of our fellow activists, who some of them are bloggres as well, a group of Iranian bloggres will change their blog title on August the 5th to "August the 5th: The day of support for jailed Iranian students". We invite you, even as a non-Iranian blogger, to participate in this cause.

You can join

Whrite the name of your weblog in the comment box (hier),
so it will be added to the list of the supporting weblogs

(وبلاگ خود را در قسمت نظرخواهی وارد کنید يا به آدرس h14.mordad@gmail.com بفرستيد تا به لیست حامیان اضافه شود.)


وبلاگ های حامی - the supporting weblogs
(تا كنون 430 وبلاگ اعلام حمايت كرده اند - d()( (430 bloggres have joined till now

گرشا
ناشناس
بچه فنی
نهضت آزادی بیان
پنگوئن 101
شاه بیت
یار دبستانی
کاک هیوا
پسماندهای احساس
مهتاب
زنانه
شاه بیت
سرزمین رؤیایی
زمزمه
شاهرود
بامداد صادق
گامرون
پژوهنده
مریم گل
نگذار به بادبادک ها شلیک کنند
فریاد قلم
تا آزادی ...!
چرا؟
نگارستان
سیمرغ
کورسو
آدینه
بامداد
در آرزوی دیدار توام
دختری از ایران
روزمرگی های شهری
سلوک
اسپارترا
سیاسی
اشک ماه
آداش خان
گوناگون
یک نامه
یکشنبه ۱۴ مرداد
طبقه چهارم
کودک ایران
بلگ آزاد
پرنده ایی که با قفس به هوا رفت
نگار کویر
تجدد نامه
بدون سانسور
سرار نهان
ارس آوا
سنگ مذاب
خسته
بدون سانسور
حسام فیروزی
از خود با خویش
سایه سیاه و سرکشم اسیر دست آفتاب
باهوش ترین پسر دنیا
لاله سرخ کوی دانشگاه
ما و تاریخمان جور شما را فراموش نمی کنیم
فریاد
نارون
بادوم
کمیته جوانان کرد
جوادترین کامپیوتری پلی تکنیک
مهدی فخرزاده
انسان زاده شده که زندگی کند ...
روشنان
راز سر به مهر
حقیقت
کورش زعیم را آزاد کنید
می بی رنگی
گندمک
و اما امروز
۴۶۹
تداعی
گون
بند ۲۰۹
کتیبه مهر
مخمل
گاه نوشت های یک لیبرال دمکرات
بونتون
سایه بیدار من
زیباترین گلهای دنیا
تشنج دانشجویی
عاصی
دم که مرد نایی اندر نای کرد درخور نای است نی در خورد مرد
گسست
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهر کرد
سیمیا
روزگار غریب ما
جاودانگی
آزادی و حقوق جوانان
روسپیگری
روح
آسمون
دردل های یک عاشق
مترسک
راهب جامه خاکستری
حقوق بشر

عروسک کوکی
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند
گروه یاران مصدق (آزادی خواهان ایران)
چرا؟
دمکراسی
مسافری در کویر
حسام ۱۱۸
نویسش نقطه الف در نقطه الف
۱۴مرداد
وقتی که ...
دست نوشته ها
تارنمای حاج سید رضا آخوند زاده
بوی قرمه سبزی
ایرانی آزاد
ابر اردیبهشت
وقتی که ...
شکلات
فرهنگ و منش ایرانی کجاست؟
همین جا روی زمین
ساحل سلامت
همسنگر
مسافر من
یاران ایران جوان
عروج ناتمام
هبوط ناتمام
در این سرای بی کسی، کسی به در نمی زند
نیمه ی حاضر
میتینگ آنلاین
روزمرگی
نسرین
نیمه غایب
مسافر
اسرار نهان
یادداشت ها - زری اصفهانی
Mega site of Bible studies
سیمرغ
شبح
حرکت
ایران و ژاپن
ستاره
my strange world
فریادهای خاموش
ترانه عشق
از کیمیای مهر تو
قدح اندیشه ی من
حنجره
به امید ایرانی آزاد
بوی خاک
هوا هم این جا زندانی است
نگاهی به آسمان
مامانی عاشق
دیوژن
kargar
اتاقی از آن خود
اوهام هفتگی
پویا
سرزمین آفتاب
لندنی
درد دل
خودشیفتگی
1807
محاوره
بلاگ نوشت
دفتر سبز
مه
برای آزادی
راه من
روزهای سکوت
چای، سیگار، خبر
صفحه خودم
هوم
آذر فریاد
ناز خاتون
نارسیسا
سیاست
دختر همسایه
ورجاوند
نیمه تاریک ماه
زخم کاری خورده ای تا جاودان دلتنگ
بوی قرمه سبزی
مهر پاک
کرم کتاب
تفکراتی در حاشیه مدرنیته
خاتون شرقی
آوای موج
خیابان بهشت
آماتور
نت هشتم
dAmdOra
هنایش
خوشه چین
ایران آزاد
آش ایرونی
رها چون باد
تارنوشت
دخمه ها
کرم کتاب
نت هشتم
damdora
هنایش
خاتون شرقی
خوشه چین
خیابان بهشت
ایران آزاد
آش ایروونی
آوای موج
ققنوس سرخ شورشی
صدای آزادی
حواری خورشید
ذهن من
ایران آزاد
کیهو
من و زندگی
رییس جمهور آینده اوس پیمان روشن ضمیر
از هر دری سخنی
چیزی نیست
خوشبختی، آرامش، شادی و چیزهای دیگه
خواب روشن صبح
عاشقی رسم خوشایندیست
کلاغ به چی می خندی؟
پرواز در افق
بیننده
خبری
حرفی برای گفتن
جام جم
دختر شرقی
سرخوشان همینطوری
هیس
کبریت من
کاوه
undecided
ساز خاموش
قلندرنامه
روشن فکر
پیام دانشجو
رندانه
تا دموکراسی
میرا
مسافر
انزوا
عسل نگاشت
دفتر دانش من

حقوق بشر و فردگرایی
آفتابگردان عاشق
سیاه، آبی، سفید
لحظه های نقره ای
آیه نامه
روزگار ترانه و اندوه
کافه گودو
صور اسرافیل
کمانگیر
خورشید خانم
ققنوس
کلید
سوشیانت
چپ کارگری
من یک لیبرالم
یادداشت های هادی هژبری
اسپینوزا
علامه بلاگ
فریاد سکوت
هیچکی هیچکس
دوست معمولی
بی خانمون
صداي من
بابك
بوي عود
آگاهي
سنگ نوشته هاي يك زائر
انجمن مترجمين جوان ققنوس
نشريه اينترنتي سگال
پرگاس
يار دبستاني
ابوذر آذران
جوانه ها
من گدايي انتقاد مي كنم
كوروش آنلاين
صرصر
مرد نايي
كافه رنسانس
زيتون
تجربه هاي زنانه
تا رهايي دانشجويان دربند
دغدغه هاي گم شده
دندانپزشك
يادداشت هاي يك مرد تنها
جن نامه
وب آورد
حرف هاي دلم
نازنین مهرا مهرساعی
سين جيم و يادداشت
بيانيه
آژانس كوروش
شب سیاه
سیمرغ
هوای تازه
حقوق بشر
سفید
حزب دمکرات ایران
تریبون آزاد
اهورا
زندونی
آذرکمپ
رها چون باد
بازخوانی کاغذپارها
نوای نی
پرده
مردانی نیوز
زیر چتر چهل تیکه
و ...چه و چه و چه
تقریبن
نگاهی دیگر
ابزورد
فانوس دریایی
اتاق خبر
تنها در لاریسا
شنگرف
تداعی آزاد
یار دبستانی من
آداب سرباختن
حق
قصه ما
رنگ فریاد
کوچک ترین، زیباترین، ...
پژمان طوقیا
رامین مولایی
سوسیال دموکراسی
پلنوم
iranian for hr and democracy
یک پزشک دیگر
آفتاب از نگاه تو می روید
مبرآ
زن زمینی
خسن آقا
پیشداد
بچه فنی
زنانه ها
یک لحظه تنهایی
سرزمین من
ته دیگ
نظربازی
احمقانه ها
کارنوشت
خرداد
شوریده مغز
مرجان نمازی
کمپین بین المللی آزادی پلی تکنیک
برهنگی
هنروتآتر
ماجرایی به بزرگ خود زندگی
لابیرنت
کارتون سیتی
چوزموزی
آزادی پلی تکنیک
رضا سیدی
کشور ما
نه چندان روزنوشت های زندونی
اروس
حق
ایران آزاد
پيغام سروش
مجتبي كريمي
پژواك
سمت خيال
rotten gods
زندان ایران
پرنده خارزار
آداماس
تنگنا
بی روزها عروسک
CLICK4U
فردا
حرفهایی از جنس زندگی
نشریه سیاسی اجتماعی سحر
این جا و اکنون
تلویزیون کانال یک
و طهران خواب بود
دست نوشته های من
جنس دوم
بلفی
محبوب شب
درخت پیر تن من دوباره سبز می شود
طلوعی تا فردا
زنان شیراز
تنها برای تو می نویسم؛ بی بی باران
شهر خالی است ز عشاق
صبح خورشید
آفتاب می شود
چهره زن هنرمند در جوانی
پا برهنه در بهشت
شاید
نعنا پونه
خرس مهربان
در آستانه
آگاهی، خورشید واره ای بر ذهن انسان
علی آقا
فروغ زن
ادراک آزاد
my inner tramp of 1989
شاه بیت
در کوچه پس کوچه های دلم
R-lat
تشنج دانشجویی
آرش نصیری اقبالی
گردالی
زیر پوست زندگی
دلریخته
روزمرگی های من
هر جا که هستی یکی هست اینو بدون
دست نوشته های یک مهندس پزشکی
شاپرک ها
میم-الف
آن روزها
فانوس فریاد
همهمه
ایکاروس
من اینجا بس دلم تنگ است
باهوش ترین پسردنیا
میرزا بنویس
They call me RIRA
کویر نامه
نهال تنها
آفتوبه
خیابان بهشت
فریاد
مریم گل
ذهن سیال
یک نوجوان دبستانی